info@exclusive-style.kiev.ua
http://www.exclusive-style.kiev.ua


Новости

Все новости

10.04.2019

ЕФЕКТ «Netflix» НА ЄВРОПЕЙСЬКИЙ ПРОКАТ

Навіщо сплачувати 12 євро,

щоби запросити свою дівчину в таке місце?

Сергій Рахлін                                                                                               10.04.2019     Лос-Анджелес

     2018 рік став рекордним з отримання касових зборів в Північній Америці. Після досить тривалого штилю кінотеатри Америки продемонстрували стабільне зростання, продали понад 1,3 млд. квитків підкоривши рекордну висоту - $ 11,85 млд.

     Західна Європа, колишній надійний постачальник зборів для Голливуду втратила лідерські позиції. У п'ятьох найбільших ринках кинопрокату Європи: Великобританії, Франції, Німеччини, Іспанії і Італії бокс-офіс коливався від поганого до катастрофічного. У Німеччині касові сбори в кінотеатрах скоротилися на 16 відсотків до $ 965 млн. Вперше за багато років цей ринок не зміг досягнути $ 1 млрд.

     В Німеччині багато кинотеатрів безнадійно застаріли, навіть її мультиплекси були побудовані ще в 90-х роках.

     Для контрасту, Великобританія профінансувала модернізацію кінотеатрів до класу «бутик»  та проводить гнучку політичну цін на квитки. «Британці вдалися до реального ризику та інвестували в свої кіно театри, а в Німеччині середньостатистичний кіно-театральний вестибюль не фарбували з часів падіння Берлінської стіни.

     Навіщо сплачувати 12 євро, щоби запросити свою дівчину в таке місце?» - зауважив в інтерв'ю один з німецьких кінопрокатників.

     В Італії минулий рік став найгіршим за останні 10 років з падінням каси на 5% до $633 млн. адже всього вісімь років тому цей ринок приносив майже на $200 млн. більше.

     Франція та Іспанія спробували зберегти хорошу міну при поганій грі, спад склав 3 та 2 % відповідно. Ну, а вище згадана  Британія з усіма її іноваціями може вважати досягненням скорочення її бокс-офісу у 2018 році всього на 0,1 % і все ж таки подолала мільярд сягнувши $1,63 млд. та показником найбільшої кількості квитків проданих в країні з 1970 року.

     Яка причина спаду відвідування глядачами кінотеатрів у 2018 році?  Літня спека, чи конкуруючий з кінопрокатом Чемпіонат світу?

     А може у всьому винний новий «цап-відбувайло»  - «Netflix», що досяг успіху в Західній Європі довівши прибутки за послугу «відео на вимогу» до $69 млн.

    Доходи від підписникового стрімінгу (потокове ТВ) в розмірі $ 5,7 млрд. вперше в регіонах обігнали виручку від продажу DVD та разових покупок переглядів на кабельному ТВ. «Європейський бокс-офіс, ймовірно, продовжить падати в найближчим часом, хоча й дуже повільно,», - прогнозує аналітик Futuresource Дэвид Сайдботтом.

    Прокатники низки країн Європи звинувачують стрімінгового гіганта «Netflix» в тому, що він підриває ідею відвідування кінотеатрів, запустивши стрімінг лише на тиждень раніше кінотеатрів Європи оскароносного "Рома" Альфонсо Куарона. Разом з тим на думку Антона Парлоу, доцента германського університету в Ростоці (Rostock), який разом з колегою  Сабриною Вагнер минулої осені оприлюднив дослідження "Еффект Netflix на європейський прокат з 2000 по 2016 рік". Дослідники виявили, що Netflix з тих пір як вийшов на європейські ринки, позитивно вплинув на продажі квитків у кіно, тому що люди, котрі підписалися на «Netflix», з більшою ймовірністю відвідують кінотеатри».

     Проте, додає Парлоу: "Починаючи з 2016 року ми спостерігаємо негативну кореляцію між підписниками на «Netflix» і театральними відвідуваннями".

    Однак, гадаю, справа не обов'язково в цьому. Тот же самий «Netflix» та інші стрімери також активні на потоковому ринку що стрімко розвивається в США, і це не шкодить кінопрокату.

     Не виключено, що проблеми касових сборів в деяких країнах Європи можуть бути просто результатом необлаштованності кінотеатрів. Італія до сьогодні працює по старому, коли вважаючи, що в кінотеатрах немає кондиціонування повітря, тут уникають випусків фільмів влітку. Не дай Боже опинитися в такому кінотеатрі влітку. Можу підтвердити на на власному досвіді, хоча й давньому.

 

Переклад та художня редакція тексту Анжеліки Долженко

Все новости



EXCLUSIVE-STYLE © 2008
Сайт создан в студии abc.net.ua