найти!

 

Принимаем web-money:

U236867281382
R177601272570
Z382832298061
E314767405005

главная главная контакты  

Анонсы мероприятий

Все анонсы
23.02.2017

Гіркі жнива. Скоро на великих екранах!


Оригінальна назва: BITTER HARVEST
Старт в Україні: 23.02.2017
Жанр: епічна історія, знята за реальними подіями
Режисер: Джордж Менделюк

    В Україні часів Голодомору та сталінського терору розгортається епічна любовна історія молодих людей Юрія (Макс Айронс) і Наталки (Саманта Баркс).  Видовищна масштабна картина про кохання, честь і нескорений дух нації, знята міжнародною командою кінематографістів з британськими, голлівудськими і українськими акторами у головних ролях. Ця любовна історія, знята в Україні, висвітлює один із найбільш руйнівних періодів в історії сучасної Європи. До зіркового складу виконавців долучилися Баррі Пеппер, Тамер Хассан і Теренс Стемп, а також українські актори Олександр Печериця та Остап Ступка. Режисером фільму став Джордж Менделюк, а сценарій створив Річард Бачинський-Гувер на основі свого оригінального твору. Продюсером фільму виступив Ян Ігнатович.

     У 2011 році Річард Бачинський-Гувер приніс першу версію сценарію Яну Ігнатовичу, фінансисту з Торонто. «Мені часто пропонують щось цікаве, — говорить знаний в Канаді філантроп Ігнатович, — Річард надіслав мені свій сценарій, який мене зрештою зацікавив. Я ніколи не читав сценаріїв до того, тож намагався уявити його на великому екрані». Ігнатович, родина якого втекла з України наприкінці 1940-х років, почав досліджувати це питання. «Я дізнався, що існує кілька українських документальних фільмів про Голодомор та жодного художнього фільму англійською мовою», — зізнається він. «Я захопився можливістю розказати історію про цей страшний геноцид глобальній аудиторії. Я хотів, щоб цей фільм зачіпав людські емоції, щоб глядачі змогли відчути те, що сталося в Україні. «Я вирішив, що фільм надто важливий, щоб його не зняти. Тож я взяв всі фінансові витрати на себе. Усвідомлюючи, що треба доробляти сценарій, що треба залучити команду професіоналів, ми зв'язалися з Джорджем Менделюком», — пригадує Ігнатович. 

   Історичний контекст фільму чимало значив для Менделюка. Перш, ніж зустрітися зі своїм  чоловіком у Німеччині та втекти у Канаду, його мати пережила сталінський Голодомор на початку 1930-х років. Менделюк переписав сценарій «Гірких жнив» разом із Гувером, винісши на перший сюжетний план роман молодого художника та його дружини. Менделюк коментує: «Історія мала триактну структуру. Я зосередився на подорожі хлопця, метаморфозі художника, який стає воїном».

     На роль молодого селянина Юрія, який їде до Києва вчитися мистецтву і стає політичним в'язнем та ризикує всім, аби возз'єднатися з дружиною, було запрошено британського актора Макса Айронса, який залюбки погодився зіграти у художньому фільмі про жахи Голодомору: «Ми знаємо чимало драматичних історичних подій, та по цей період української історії, що позначився на житті десятків мільйонів людей, говорили не часто. Коли я познайомився з Джорджем, то зрозумів наскільки пристрасно він хоче повідати цю історію». Готуючись до ролі, Айронс вивчав українську історію та навіть брав уроки малювання, щоб більш реалістично імітувати роботу свого персонажа на екрані. «Мене зацікавили випробування, що випали на долю Юрія та мужність з якою він їх долав. Він чимало долає і багато страждає. Мені власне і захотілося розповісти про цей унікальний для багатьох українців досвід, дослідити цю історію», — підсумовує актор. За словами Менделюка, Айронс поєднує класичну акторську школу та емоційну глибину, що дозолило йому розкрити свого персонажа. «Політика Сталіна серйозно вплинула на історію Юрія та Наталки, і ми потребували актора, який спромігся би це передати. Макс дивовижний, професійно підготовлений та водночас готовий вкладати в роль свою душу. І це помітно на екрані. Я вважаю, у великих акторів мусить бути таємниця, яку вони виголошують вустами своїх персонажів. Не знаю, що там за таємниця в Макса, однак вона відчутна на екрані й саме вона приваблює аудиторію».

   Британська актриса Саманта Баркс, яка засвітилася у мюзиклі «Знедолені» (2012), радо сприйняла виклики, пов'язані з її героїнею Наталкою. «Ця роль — мрія кожної акторки, адже життя Наталки сповнене як падінь, так і злетів. Від кохання та одруження, ми переходимо до розлуки з чоловіком та збезчещення радянським офіцером. Читаючи сценарій, бачачи, які жахи довелося пережити Наталці, я була вражена. Я знала, що ця роль — це справжній вихор», — каже акторка. Побачивши гру Баркс у «Знедолених», Менделюк відчув, що темперамент 26-річної актриси ідеально підходить волелюбній героїні «Гірких жнив». «Як і чимало молодих людей, Саманта нічого не знала про Голодомор, але з пристрастю віддалася ролі та зіграла просто блискуче. Саманта і Макс оживили епічну історію любові в «Гірких жнивах».

     Айронс був глибоко вражений грою своєї партнерки, яка зіграла бентежну дружину Юрія. «Сама-нта – напрочуд пристрасна актриса. Наталка, подібно до Юрія, вирушає  у травматичну емоційну подорож. Ця роль вимагає актриси певного калібру, яка б змогла переконливо передати ці емоції. Саманта з цим запросто впоралася. Вона просто дивовижна», — ділиться враженнями Айронс. Головні актори не були знайомі до початку зйомок, але швидко знайшли спільну мову на знімальному майданчику. «У перший же день зйомок я мала грати в еротичній сцені, а ми навіть не зустрічалися, — пригадує акторка, — Ми встигли посміятися разом із цієї дивної ситуації: перший день зйомок, ми десь у лісі, оголені... еротична сцена. Просто чудово! Я подумала тоді, що це справжня халепа…чи все буде добре? Все завершилося блискуче», — зізнається Саманта.

     Як і більшість фільмів, «Гіркі жнива» фільмували не в хронологічному порядку, тому  Баркс мусила стежити за розвитком і хронологією переживань своєї героїні. «Треба було завжди тримати все в голові і готуватися до зйомок у трагічних епізодах фільму. Перш ніж ступити на знімальний майданчик треба було ретельно підготуватися, налаштуватися на потрібний лад, оскільки доводилося грати стільки різних емоцій», — ділиться спогадами акторка. Акторку вразив досвід зйомок у таких історично точних декораціях, створених художниками Мартіном Гічкоком і Володимиром Радлінським. «Коли ми знімали сцену, у якій партієць Сергій приходить у село та стріляє людей, я дізналася, що ті вантажівки в кадрі — справжні, що вони перевозили трупи у 1930-х роках. Ми з Люсі Браун, яка зіграла роль Олени, здригнулися, усвідомивши, що все це відбувалося насправді! Від цього фізично не вистачає повітря, і ви уже не можете залишитися байдужими», — зазначає Баркс. Актриса була щасливою долучитися до фільму, який розповідає маловідомі сторінки європейської історії: «Я захопилася сценарієм і через те, що фільм знімали не українці, хоча ця трагічна історія і сталася в Україні. Люди мусять знати про Голодомор».

      Знаний у Великобританії, як виконавець кіношних лиходіїв у фільмах «Бетмен: Початок» і  «Порок на експорт» та сералі HBO «Гра престолів», актор Тамер Хассан зацікавився можливістю зіграти злодія іншого типу в «Гірких жнивах». Його персонаж, більшовик Сергій, є для актора людиною брутальною зі своїми власними схибленими принципами. «Сергій, імовірно, найгірший зі злодіїв, яких мені довелося грати. Утім, він солдат і вважає, що чинить правильно, навіть попри те, що робить це з холодним серцем. Це дивовижна роль. На відміну від типового лиходія, Сергій набагато глибший. Ось він убивча машина, а наступного кадру зіщулена маленька дитина. Може з нього знущалися в дитинстві. Щось усередині турбує його та змушує чинити лихо», — пояснює Хассан.

     На роль Івана, гордого патріарха, змушеного боротися проти більшовицьких окупантів, потрібен був надзвичайно авторитетний актор. Класик британського кіно Теренс Стемп став знахідкою Менделюка. У «Гірких жнивах» Теренс став ідеальним втіленням архетипу діда. Айронс насолоджувався кожною миттю граючи з ним. «Теренс Стемп, мабуть, найцікавіша людина, яку мені доводилося бачити. Він неймовірний актор. Він справді надихає. Він нагадав нам усім що, все, що потрібно актору, – відчувати момент та обдумувати кожен крок», — ділиться спогадами Макс. На знімальному майданчику, Менделюк був вражений підходом Стемпа до своєї ролі. «Він дуже стриманий актор, — говорить Менделюк, — Теренс не любить робити або говорити більше, ніж того вимагає епізод. Та коли він щось робить, цього не забудеш». Режисер прекрасно пам’ятає один епізод, у якому Іван дивиться на Наталку, яка фарбується збираючись на жертовний крок, аби прогодувати свою родину. «Теренс мав кілька реплік, але сказав мені: «Я тут другорядний персонаж і хотів би сказати тільки одне речення». Тож  Теренс дуже лагідно промовив: «Наталочко, будь ласка, не роби цього». Теренс розуміє, що іноді дуже важливо дати змогу глядачам подумати самим, а не робити це за них», — підсумовує Менделюк. 

     «Гіркі жнива» можна було зняти в Канаді, де центральні прерії разюче подібні до пшеничних полів України. Але творці фільму відчували, що необхідно знімати у тих районах, селах і містах, де власне і чинилися звірства Голодомору. Реконструкція широкомасштабної історичної трагедії цих теренів виявилася зворушливим досвідом для наших українських колег. «Для зйомок фільму потрібна велика команда. Більшість із цих людей жили в Україні. Чи не кожен, залучений до зйомок українець втратив когось під час Голодомору. То був дуже емоційний досвід, адже іноді ми знімали сцени, подібні до історій, що їм розповідали батьки, бабусі та дідусі. Для них це був важливий фільм, і цю значущість відчували всі», — коментує Ян Ігнатович. Менделюк отримав дозвіл знімати сільські сцени у Музеї народної архітектури та побуту України в Пирогові. «Нам справді були потрібні автентичні декорації, я хотів знімати у справжніх хатах. У музеї ми знайшли столітні, ба навіть стоп’ятдесятилітні, хати», — зазначає режисер.

     Режисер конче хотів зняти для фільму традиційні українські жнива. «У серпні, ще до того, як фільму дали зелене світло, я вирішив, що треба їхати та відзняти цю сцену, байдуже запустять фільм у виробництво чи ні. Два дні Менделюк подорожував сільською Україною та знімав: «Ми залучили українських акторів, які жали та співали пісень. У цих співах поєдналися язичницькі та християнські мотиви, тож ми прагнули зафіксувати цей елемент української культури, який нині майже зник».

     Фільмуючи сталінський геноцид вісімдесятилітньої давнини, «Гіркі жнива» пропонують ревізію цього маловідомого та жахливого епізоду української історії, унікального та універсального водночас. «Ми з Яном зробили цей фільм, бо хотіли розказати людям про цей голокост, Голодомор, чи не найбільшу таємницю 20-го століття. Утім, не менш важливо наголосити на універсальності цієї теми. Я не хочу, аби глядачі йшли з зали у депресивному стані. Я хочу, щоб люди бачили, що є чимало способів здолати подібні жахіття. Мистецтво – один із них. Як і любов», — зауважує Менделюк. Ян Ігнатович переконаний, що цей пристрасний проект розповість аудиторії про ті труднощі з якими стикнулися його предки. Продюсер зазначає: «Це не політичний фільм. Ми даємо глядачам змогу дійти власних висновків. Водночас, фільм багато що прояснить багатьом глядачам про події сучасного світу. «Гіркі жнива» — це фільм про любов і надію. Ми хотіли показати, якою б критичною не була б ситуація, людський дух не зламати, не викоренити любов. Цей дух живе в українцях і по сьогодні попри пережиті трагедії».

 

Все анонсы


Новости
Мэй Маск -Модель «Supreme»
70-РІЧНА МАТИ ІЛОНА МАСКА
Знялася в рекламі МОЛОДІЖНОГО БРЕНДУ

.
Тиждень австрійського кіно 2018
7-й щорічний фестиваль «Тиждень австрійського кіно» стартував в Україні..
Уніформа для майбутніх мам
Німецька армія починає
серійне виробництво форми для вагітних.
.
Симфонія смаків від Євгена Клопотенка
Гастрономічну лінійку паштетів української кухні презентував гурманам кухар-філософ..
Junior Fashion Week
Дитячий тиждень моди зібрав дорослих шанувальників.
Анонсы мероприятий
06.06.2018
Коронація слова - 2018
Урочиста Церемонія нагородження
відбудеться 7 червня 2018року у Колонній залі КМДА.
.
16.05.2018
КІНОРЕЙВ
перший фестиваль молодіжного німецького кіно
з 17 по 23 травня
.
25.04.2018
Проект Флорида
З 26 квітня в українському прокаті
життєвий, надзвичайно чесний та
зворушливий фільм режисера Шона Бейкера
.
24.04.2018
До побачення там, нагорі
З 10 травня в українському прокаті..
02.04.2018
«BLOCKERS»
«СЕКС-КОНТРОЛЬ» з 5 квітня в кінотеатрах України.

EXCLUSIVE Style © 2009
распечатать вверх

Создание веб-сайтов